Auckland- Auckland

19 januari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag onze afsluitende dag in Nieuw Zeeland. Vandaag geen echte reisdag meer, maar een dagje voorbereiden op de terugreis. Later dan gewoonlijk opstaan, rustig ontbijten, douchen enz. Wij overleggen met onze gastvrouw wat de mogelijkheden zijn om zo lang mogelijk profijt te hebben van de accommodatie. En dat is veel. Wij kunnen blijven tot het busje ons komt halen. Wij mogen gebruik maken van het sanitair in het huis en ondertussen in cabin 2 wachten. Prima geregeld. Olive zit op de praatstoel en vertelt honderduit over haar man en zijn ziekte, haar toekomstige woning en over haar plannen. Het huis moet nog steeds leeggehaald en wij vrezen dat in dit tempo de deadline eerder komt dan zij verwacht. Maar goed , haar probleem. Wij fietsen naar Auckland om nog wat prullaria te kopen voor thuis. Dat is snel geregeld en daarna genieten wij nog even van delen van de stad die wij nog niet hadden bezocht bij onze eerste bezoekjes in de eerste vakantieweek. Rond vier uur zijn wij weer in Hain Avenue. Fietsen inpakken, opfrissen en dan begint het grote wachten. Rond de klok van half acht moet het busje voor komen rijden om ons naar het vliegveld te brengen.

Maw het zit er nu echt op!

Alle lezers die hebben gereageerd, bedankt voor jullie al dan niet grappig bedoelde commentaar. Wij hebben er om gelachen. Voor alle lezers, ook die niet hebben gereageerd, .wij hopen dat jullie een beetje een beeld hebben gekregen van dit mooie land en de relaxte mensen. Een bezoek waard.

1. Michiel Faber:
    19 januari 2018
    Genoten om te volgen en een fijne terug reis , See you on ICE
  2. Marita:
    19 januari 2018
    Het was erg leuk om jullie te volgen!
    Jannie, tot maandag!
    Fijne reis terug!